株初心者「たま」の投資ブログ「間違いだらけの株式投資!」

特定疾患のおっさんが株で2030年までに資産2億円を目指すお話し!

たまラジ!始動!

たまラジ
本日初回録音しました!!

いやー楽しいね!!

ユーチューバー目指そうかなとか思っちゃいましたww

さて、投資

本日はインターネットインフィニティを売りました。
獲得利益は2200円(税抜き前)
本来は保有してたかったんだけど、
ちょっと日経平均が怪しいもので、早めの手じまい

次に内容ですが、アイケイが注目されましたね!

一昨日が配当確定日だったので、昨日今日は下がるものと
思ってましたが、セオリー通りなんていかないもので。

アイケイは4月に利確しなかったといういわくつき。

7月はうまいこと上がってくれたらいいなーと思います。
ふり幅でかかったので、期待もでかい!!



Tama Raji
I recorded it for the first time today! !!

No, it's fun! !!

I thought I was aiming for YouTuber ww

Well, investment

I sold Internet Infinity today.
Earned profit is 2200 yen (before tax)
Originally I wanted to own it,
The Nikkei average is a little suspicious, so it's an early move.

Next, regarding the content, IK has attracted attention!

The day before yesterday was the dividend settlement date, so yesterday today is supposed to go down
I was wondering, but there is no such thing as Theory Street.

It is said that Ik did not make a profit in April.

I hope July will be a good one.
I pretended to be wide, so my expectations are huge! !!

グーグル翻訳いまいちですな。。。
なにストリートってw